Kdo je realizátor a jak jej řídit?
Realizátoři jsou systematičtí organizátoři. Jsou ukáznění, metodičtí a spolehliví. Do nepořádku vnášejí řád a do chaosu systém. Dokáží postavit abstraktní myšlenky na pevnou půdu reality. Rádi pracují s podpůrnými prostředky organizace práce – se schématy, grafy, harmonogramy, normami, standardy.
Co nástrojem získáte?
- návod, jak pracovat s realizátorem
- tipy a náměty na činnosti vhodné pro realizátory
-
doporučení, jak aktivovat silné stránky realizátora
-
návrh, jak naučit realizátora přijímat změny
-
argument, kterým dokážete realizátory přesvědčit
Jaké cíle si stanovit?
- identifikujte koordinátory v týmu
- stanovte jeho silné a slabé stránky
- definujte činnosti, které mu můžete delegovat
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.
Kam dále?
Produktivní vyjadřování Příklad špatně sestaveného týmu Kompromis a koncensus Asertivní povinnosti Facilitace
Rolestorming Osbornův seznam Scamper Vyjednávací strategie Přesvědčovací model
Příprava na obtížný rozhovor Jak vést hodnotící rozhovory? Produktivní dotazování Jak rozvíjet vztahovou inteligenci? Asertivní práva
Negativní dotazování Technika sebeotevření Základy obtížných rozhovorů Nepříjemný tělesný pach Brainstorming
Inovátor - týmové role Naslouchání a motivace Základy motivace Zmocnění a motivace Individuální Brainstorming
Negativní brainstorming Tři role Walta Disneye Plánování projektů podle metody GTD Brainwriting Simplex proces
Vývojový diagram Analýza silových polí Porterův model PEST analýza - příklad PEST analýza
USP analýza Účast na veletrhu Příprava před veletrhem Model AIDA na veletrhu Analýza cílového trhu
Rozpočet veletržní účasti Identifikace a popis rizik Přijatelnost rizika Metoda semafor Analýza rizik
Katalog rizik Systém řízení rizik SWOT analýza Znalost prostředí Profil úspěšného obchodníka I.
Akvizice po telefonu Znalost konkurence Stanovení ceny Tréma a strach Konfliktní situace