Ano či ne?
Veletrh je jedním z dlouhodobě nejlépe fungujících nástrojů podpory prodeje. Je však otázkou, na kolik je účast na veletrhu opravdu efektivní. Každá firma by měla myšlenku veletrhu především dobře zvážit. To, co pro někoho může být přínosem, druhému může přinést více problémů než užitku.
Co nástrojem získáte?
- seznam otázek, které vám ulehčí rozhodování
- složení veletržního týmu
- klady a zápory veletrhu
Jaké cíle si stanovit?
- zvážím účast na veletrhu jako formu podpory prodeje
- vytvořím SWOT analýzu účasti
- poradím se o této možnosti se svými kolegy
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.
Kam dále?
Analogram SWOT analýza Osobní kariéra a růst Řešení problémů Zvládání rizik
Řízení rizik I. Řízení rizik II. Nejčastější projektová rizika Plán řízení projektu WBS – dekompozice projektu
Metoda PERT Trojimperativ projektu Odhadování času v projektu II. Metoda kritické cesty (CPM) I. Metoda kritické cesty (CPM) II.
Student a Parkinson Zdrojové plánování I. Porterův model PEST analýza - příklad Jaký je vliv dodavatelů?
Porterův model PEST analýza Strategie modrého oceánu Znalost prostředí Profil úspěšného obchodníka I.
Profil úspěšného obchodníka II. Akvizice po telefonu Efektivní telefonát Znalost konkurence Stanovení ceny
Tréma a strach Argumenty v obchodním jednání Konfliktní situace 10 pravidel úspěšného obchodníka