Od stánku po košile
Skladba a především velikost veletržního rozpočtu může být různá v závisloti na typu veletrhu, oblasti prodeje apod. Nicméně vždy je potřeba zakalkulovat veškeré náklady, abychom později nebyli překvapeni, že např. přeprava exponátu na veletrh se nečekaně prodražila, protože jsme zapomněli na pojištění. Taková pozdější zjištění jsou nemilá a mohou nejen negativně ovlivnit průběh veletrhu, ale následky si může firma nést ještě dlouhou dobu.
Co nástrojem získáte?
- skladbu veletržního rozpočtu
- tipy u jednotlivých položek
Jaké cíle si stanovit?
- přípravě na veletrh věnujeme dostatek času
- rozpočet konzultujeme s veletržním týmem
- věnujeme pozornost nástroji Veletrh I., Veletrh II. , Veletrh III. a Veletrh IV.
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.
Kam dále?
Analogram Účast na veletrhu SWOT analýza Osobní kariéra a růst Řešení problémů
Zvládání rizik Příprava před veletrhem Analýza cílového trhu Positioning produktu Model AIDA na veletrhu
Metoda AIDA Únikové metody při obchodním jednání 10 pravidel úspěšného obchodníka