Kdo je týmový pracovník a jak je řídit?
V týmu běžně dochází k rozporům mezi lidmi. Tyto rozpory mohou zablokovat týmové úsilí a zabránit dosažení úspěšného výsledku. Týmový pracovník je citlivý a přátelský člověk, který předchází konfliktům nebo konflikty citlivě urovnává, pokud už nastanou. Dává pozor, abychom nikoho neodstrkovali, a když už se tak stane, snaží se ho vtáhnout zpět do činnosti týmu.
Co nástrojem získáte?
- návod, jak pracovat s týmovým pracovníkem
- tipy a náměty na činnosti vhodné pro týmové pracovníky
- doporučení, jak aktivovat silné stránky týmového pracovníka
Jaké cíle si stanovit?
- identifikujte týmové pracovníky v týmu
- stanovte jeho silné a slabé stránky
- definujte činnosti, které mu můžete delegovat
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.