Jak získat pozornost a zaujmout?
Metoda AIDA je často užívanou prodejní technikou. Přeneseno do prostředí veletrhu, můžeme tuto metodu použít jako model hlavních a vedlejších cílů veletrhu a svou účast vhodně naplánovat. Stále platí, že veletrhy a výstavy jsou po osobním prodeji nejúčinnějším nástrojem komunikace v oblasti prodeje. Aby však naše účast na veletrhu neskončila fiaskem, je nutné se na ni důsledně připravit.
Co nástrojem získáte?
- použití modelu AIDA při plánování veletrhu
- tipy, jak metodu použít
- povědomí o veletržních cílech
Jaké cíle si stanovit?
- zvážím účast na veletrhu jako formu podpory prodeje
- aplikuji metodu AIDA při plánování veletrhu
- věnuji pozornost nástroji Veletrh I.
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.
Kam dále?
Kreativita Brainwriting Myšlenkové mapy Analogram SWOT analýza
Osobní kariéra a růst Řešení problémů Zvládání rizik Řízení rizik I. Řízení rizik II.
Nejčastější projektová rizika Plán řízení projektu WBS – dekompozice projektu Metoda PERT Trojimperativ projektu
Odhadování času v projektu II. Metoda kritické cesty (CPM) I. Metoda kritické cesty (CPM) II. Student a Parkinson Zdrojové plánování I.
Porterův model PEST analýza - příklad Jaký je vliv dodavatelů? Porterův model PEST analýza
Strategie modrého oceánu Znalost prostředí Profil úspěšného obchodníka I. Profil úspěšného obchodníka II. Akvizice po telefonu
Efektivní telefonát Znalost konkurence Stanovení ceny Tréma a strach Argumenty v obchodním jednání
Konfliktní situace 10 pravidel úspěšného obchodníka