-
1. Díl - První pomoc pro začínající lektory a školitele68 technik a nástrojů
-
Kapitola 1 - Příprava tréninku
(17)
-
Příprava tréninku - úvod
-
Vyjednání zadání
-
Stanovení cíle - pravidlo SMART
-
Stanovení cíle - S
-
Stanovení cíle - M
-
Stanovení cíle - A
-
Stanovení cíle - R
-
Stanovení cíle - T
-
Stanovení cíle - shrnutí
-
Upřesnění – metoda 5w + 1h
-
Plánování obsahu – SQUID
-
Plánování obsahu – S
-
Plánování obsahu – Q
-
Plánování obsahu – U
-
Plánování obsahu – I
-
Plánování obsahu – D
-
Plánování obsahu – shrnutí
-
Příprava tréninku - úvod
-
Kapitola 2 - Typologie frekventantů
(10)
-
Kapitola 3 - Aranžmá
(9)
-
Kapitola 4 - Čas
(10)
-
Čas - úvod
-
Vyučovací hodina – jedno dopoledne
-
Jednodenní seminář
-
Dvoudenní trénink
-
Dlouhodobé vzdělávací programy
-
Proměnlivost času
-
A jak poznáme, co je důležité? - Zlaté pravidlo
-
A jak poznáme, co je důležité? - Pravidlo IKE
-
I pauza hraje roli
-
Pauza - nepauza: co je během pauzy lektorovi zapovězeno
-
Čas - úvod
-
Kapitola 5 - Rekvizity a vybavení
(3)
-
Kapitola 6 - Ještě než začneme, aneb poslední přípravy
(7)
-
Kapitola 7 - Co by se vám mohlo hodit do začátku
(12)
-
Co by se vám mohlo hodit do začátku - úvod
-
Seznamování
-
Stanovte si pravidla
-
Jak zjistit, co frekventanti očekávají?
-
Jak efektivně vytvořit skupiny a týmy
-
Jak zajistit, aby pracovali
-
Jak je trochu uklidnit
-
Pravidla pro vedení diskuse
-
Jednoduché hry pro oživení tréninku I.
-
Jednoduché hry pro oživení tréninku II.
-
Do začátku něco o závěru - I.
-
Do začátku něco o závěru - II.
-
Co by se vám mohlo hodit do začátku - úvod
-
Kapitola 1 - Příprava tréninku
(17)
-
2. Díl - Frekventant23 technik a nástrojů
-
Kapitola 1 - Psychologie frekventanta
(9)
-
Kapitola 2 - Kategorizace frekventantů
(11)
-
Kategorizace frekventantů - úvod
-
Kategorie frekventantů podle postavení v organizaci
-
Kategorie frekventantů podle postavení v organizaci - TOP Management
-
Kategorie frekventantů podle postavení v organizaci - MIDDLE Management
-
Kategorie frekventantů podle postavení v organizaci - LINE Management
-
Kategorie frekventantů podle postavení v organizaci - Řadový zaměstnanec
-
Kategorie frekventantů podle obsahu tréninku
-
Kategorizace podle vztahu ke školení
-
Vliv věku a pohlaví frekventantů na trénink a školení
-
Frekventant ve skupině
-
Role v týmu
-
Kategorizace frekventantů - úvod
-
Kapitola 3 - Skupinová dynamika
(3)
-
Kapitola 1 - Psychologie frekventanta
(9)
-
4. Díl - Strategie a taktika17 technik a nástrojů
-
Kapitola 1 - Volba strategie a taktiky
(17)
-
Volba strategie a taktiky - úvod
-
Metody vzdělávání při výkonu práce „On-the-Job Training“
-
Metody vzdělávání při výkonu práce i mimo pracoviště „On-and-Off the Job Training“
-
Metody vzdělávání mimo pracoviště „Off-the-Job“
-
Taktika lektora a školitele
-
Taktika lektora a školitele - přednáška
-
Taktika lektora a školitele - diskuse
-
Taktika lektora a školitele - skupinové cvičení
-
Technika lektora a školitele - samostatná práce
-
Taktika lektora a školitele - testy
-
Taktika lektora a školitele - cvičení
-
Taktika lektora a školitele - case studies (případové studie)
-
Taktika lektora a školitele - hry
-
Taktika lektora a školitele - hraní rolí, scénky, simulace
-
Taktika lektora a školitele - pracovní materiály, workbooky, podnětové listy
-
Taktika lektora a školitele - audiovizuální materiály
-
Taktika lektora a školitele - práce s výpočetní technikou
-
Volba strategie a taktiky - úvod
-
Kapitola 1 - Volba strategie a taktiky
(17)