-
Kapitola 1 - Příprava tréninku17 technik a nástrojů
- Příprava tréninku - úvod
- Vyjednání zadání
- Stanovení cíle - pravidlo SMART
- Stanovení cíle - S
- Stanovení cíle - M
- Stanovení cíle - A
- Stanovení cíle - R
- Stanovení cíle - T
- Stanovení cíle - shrnutí
- Upřesnění – metoda 5w + 1h
- Plánování obsahu – SQUID
- Plánování obsahu – S
- Plánování obsahu – Q
- Plánování obsahu – U
- Plánování obsahu – I
- Plánování obsahu – D
- Plánování obsahu – shrnutí
- Kapitola 2 - Typologie frekventantů10 technik a nástrojů
- Kapitola 3 - Aranžmá9 technik a nástrojů
-
Kapitola 4 - Čas10 technik a nástrojů
- Čas - úvod
- Vyučovací hodina – jedno dopoledne
- Jednodenní seminář
- Dvoudenní trénink
- Dlouhodobé vzdělávací programy
- Proměnlivost času
- A jak poznáme, co je důležité? - Zlaté pravidlo
- A jak poznáme, co je důležité? - Pravidlo IKE
- I pauza hraje roli
- Pauza - nepauza: co je během pauzy lektorovi zapovězeno
- Kapitola 5 - Rekvizity a vybavení3 technik a nástrojů
- Kapitola 6 - Ještě než začneme, aneb poslední přípravy7 technik a nástrojů
-
Kapitola 7 - Co by se vám mohlo hodit do začátku12 technik a nástrojů
- Co by se vám mohlo hodit do začátku - úvod
- Seznamování
- Stanovte si pravidla
- Jak zjistit, co frekventanti očekávají?
- Jak efektivně vytvořit skupiny a týmy
- Jak zajistit, aby pracovali
- Jak je trochu uklidnit
- Pravidla pro vedení diskuse
- Jednoduché hry pro oživení tréninku I.
- Jednoduché hry pro oživení tréninku II.
- Do začátku něco o závěru - I.
- Do začátku něco o závěru - II.