-
Kapitola 1 - Příprava tréninku17 technik a nástrojů
-
Příprava tréninku - úvod
-
Vyjednání zadání
-
Stanovení cíle - pravidlo SMART
-
Stanovení cíle - S
-
Stanovení cíle - M
-
Stanovení cíle - A
-
Stanovení cíle - R
-
Stanovení cíle - T
-
Stanovení cíle - shrnutí
-
Upřesnění – metoda 5w + 1h
-
Plánování obsahu – SQUID
-
Plánování obsahu – S
-
Plánování obsahu – Q
-
Plánování obsahu – U
-
Plánování obsahu – I
-
Plánování obsahu – D
-
Plánování obsahu – shrnutí
-
Příprava tréninku - úvod
- Kapitola 2 - Typologie frekventantů10 technik a nástrojů
- Kapitola 3 - Aranžmá9 technik a nástrojů
-
Kapitola 4 - Čas10 technik a nástrojů
-
Čas - úvod
-
Vyučovací hodina – jedno dopoledne
-
Jednodenní seminář
-
Dvoudenní trénink
-
Dlouhodobé vzdělávací programy
-
Proměnlivost času
-
A jak poznáme, co je důležité? - Zlaté pravidlo
-
A jak poznáme, co je důležité? - Pravidlo IKE
-
I pauza hraje roli
-
Pauza - nepauza: co je během pauzy lektorovi zapovězeno
-
Čas - úvod
- Kapitola 5 - Rekvizity a vybavení3 technik a nástrojů
- Kapitola 6 - Ještě než začneme, aneb poslední přípravy7 technik a nástrojů
-
Kapitola 7 - Co by se vám mohlo hodit do začátku12 technik a nástrojů
-
Co by se vám mohlo hodit do začátku - úvod
-
Seznamování
-
Stanovte si pravidla
-
Jak zjistit, co frekventanti očekávají?
-
Jak efektivně vytvořit skupiny a týmy
-
Jak zajistit, aby pracovali
-
Jak je trochu uklidnit
-
Pravidla pro vedení diskuse
-
Jednoduché hry pro oživení tréninku I.
-
Jednoduché hry pro oživení tréninku II.
-
Do začátku něco o závěru - I.
-
Do začátku něco o závěru - II.
-
Co by se vám mohlo hodit do začátku - úvod