Zlatá střední cesta
Úkolem úspěšného obchodníka je nejen hýčkat si svou stávající klientelu, ale také hledat nové zákazníky či skupiny zákazníků. Různých metod, jak oslovit potenciálního zájemce o produkt je mnoho. Pokud chcete svou nabídku představit konkrétním lidem či firmám, jednou z možností je akvizice (získávání nových zákazníků) po telefonu. Ve srovnání s neosobním dopisem (direct mailing) a osobní schůzkou se jedná o takový „zlatý střed“.
Co nástrojem získáte?
- zjistíte, jaké jsou výhody a nevýhody akvizice po telefonu
- ukážeme si, jak se na telefonát připravit
- můžete využít vzorový formulář přípravy telefonické akvizice a osnovu telefonátu
Jaké cíle si stanovit?
- nastudovat si obecné informace, které se vždy hodí – o firmě, produktu, konkurenci
- být důsledný v přípravě a využívat vzorový formulář nebo si sestavit vlastní
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.
Kam dále?
Kreativita Řešení problémů Zvládání rizik Znalost konkurence Profil úspěšného obchodníka I.
Profil úspěšného obchodníka II. Akvizice po telefonu Efektivní telefonát Stanovení ceny Trojimperativ projektu
Veřejné zakázky II. Tréma a strach Obchodník a stres I. Obchodník a stres II. Argumenty v obchodním jednání
10 pravidel úspěšného obchodníka Taktika popření ve vyjednávání Zvládání námitek II. Konfliktní situace