Účel světí prostředky

Když už jsme si stanovili jasný cíl, měli bychom si také stanovit prostředky, kterými se k němu dostaneme. Budeme tedy přímo se zadavatelem jednat o obsahu tréninku. Abychom předešli možným nedorozuměním v budoucnu, měla by být zakázka, kterou vyjednáváme, co nejkonkrétnější.

Chceme-li od zákazníka získat přesné zadání, není nic jednoduššího, než se na ně zeptat. Ale jak? Na blbou otázku blbá odpověď. Jak se tedy ptát chytře? Poslouží metoda 5w+1h. Někdy se s ní setkáte také pod názvem „journalistic questions“. Nic nového pod sluncem, píše o ní Quintilianus ve své učebnici rétoriky, Kipling o ní dokonce skládá básně, objevíte ji u našeho starého dobrého Komenského. V čem spočívá?

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Stanovení cíle - shrnutí Plánování obsahu – SQUID »

© 2014-2024, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.