V manažerské literatuře se velmi často setkáme s takzvanou barevnou typologií osobnosti. Odkazuje se jak na typologii temperamentu, tak na Eysenkovu a Jungovu typologii, je jí dokonce i formálně podobná. Ve své podstatě je ale velmi zjednodušující a proto velmi často vedoucí k předsudečnému uvažovaní a atribučním chybám. Nicméně i naši frekventanti oceňují jednoduchost a systematičnost, proto se o ní musíme zmínit. Druhým důvodem je fakt, že je velmi často používána pro určení stylů vedení a stylů vyjednávání. Setkáme se s ní velmi často na trénincích manažerských dovedností nebo na trénincích vyjednávání a argumentace. A do třetice se nám tato typologie může hodit jako obsahová náplň vašich tréninků.
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.