Kdo je naším frekventantem?
A pokračujeme v krasojízdě. Tedy zatím stále v přípravě. Máme za sebou jednání se zadavatelem, vznikla jakási představa o tom, proč chce vlastně zadavatel trénink uskutečnit a jaké základní možnosti nám k našemu snažení dává. Dokonce jsme si vytvořili jakousi základní kostru obsahu tréninku, víme, co bychom do hlaviček chtěli nalévat, jaké techniky bychom chtěli předat, naučit, procvičit. Dosud jsme se ale nezabývali dopodrobna tím, komu vlastně budeme den či dva čelit. Nevíme zatím vůbec nic o frekventantech. Po jednání se zadavatelem možná známe počty frekventantů, jejich začlenění v organizaci, víme, z jakých oddělení či úseků dorazí, a to je asi tak všechno.
Víceméně se jedná o statistické údaje. Pokud jste otrlí kozáci, kteří realizují tréninky jako na běžícím pásu, pak vám takové údaje bohatě postačí. V podstatě potřebujete jen počet, který vám udává množství materiálů, které chcete vytisknout, počet vizitek, které chcete rozhodit mezi dav, a snad i vodítko pro budoucí rozdělování do skupinek. Zkusme ale jít dál.
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.