Učení se akcí (Action learning)

Koncepci Action Learningu vytvořil R.W.Revans (1989). Metoda spočívá v rozvíjení schopností manažerů tím, že je vystavuje skutečným problémům. Problémy jsou manažeři nuceni analyzovat, vyhodnocovat a v malých skupinkách řešit. V závislosti na časové dotaci se začíná zpravidla od indiferentních případových studií a her, postupem tréninku se případové studie týkají bezprostřední práce konkrétního manažera. Skupiny zpravidla pracují samostatně bez odborného dohledu, ten jen doplňuje výsledky expertním náhledem a zpětnou vazbou. Zpětnou vazbu si však vytvářejí manažeři sami.

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Metody vzdělávání při výkonu práce „On-the-Job Training“ Metody vzdělávání mimo pracoviště „Off-the-Job“ »

© 2014-2024, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.