Několikrát jsme použili výrazu „klíčová témata“. Jak to ale uděláme, abychom s jistotou mohli tvrdit, že zrovna to, co se pokoušíme sdělit, je to pravé kokosové? A jak poznáme, kolik tomu máme věnovat času?
Při trénincích time-managementu se velmi často setkáváte (pokud to dokonce sami nevyučujete) s určováním priorit podle metody A, B, C. A´propos, co jsou to vlastně ty priority? Inu, cíle seřazené podle důležitosti a naléhavosti. Aha, a co to znamená? Priority jsou definovány jako utřiďování cílů a z toho vyplývajících činností podle jejich důležitosti. Stanovení priorit umožní manažerům jednodušší rozhodování o směrech vlastního rozvoje a alokaci zdrojů k tomu potřebných. Nám lektorům to pomůže jasně stanovit, jaké věci bychom měli během tréninku realizovat, jaká cvičení či případové studie bychom mohli použít, dokonce i kolik času tomu všemu věnovat. Stanovováním priorit se orientujeme na vykonávání správných věcí (účelnost) namísto vykonávání věcí správně (účinnost).
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.