V předcházející části věnované testům, jsme se stručně zmínili o tom, že testy nejsou určené pro sledování úrovně dovedností. Přesto jsme však uvedli, že vedle vědomostních a psychologických testů jsou i testy dovednostní. Jak to tedy vlastně je? Chceme-li procvičit, zafixovat získané dovednosti, nebo chceme-li pojmenovat stávající úroveň těchto dovedností, je efektivnější místo testu použít cvičení.
Cvičení je aktivita, která prověřuje, tříbí a ukotvuje dovednosti formou realizace v tréninkovém prostředí. Námět cvičení může být buď reálný a vychází z konkrétní situace, se kterou se frekventanti setkávají v praktickém životě, nebo naopak může být zcela nereálný.
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.