Většina tréninkových, školicích a vzdělávacích akcí probíhá ve skupinách s více frekventanty. Pochopitelně, někteří lektoři se věnují individuálním kurzům individuálnímu koučování, trénování jednotlivců. Takové vzdělávací aktivity probíhají jak u jednotlivých manažerů (individuální koučování), tak i řadových zaměstnanců (např. zácvik nováčka, různé formy mentoringu a tutoringu apod.).
V části věnované frekventantovi se ale teď budeme zabývat především postavením frekventanta ve skupině, během společného výcviku. Vztahy mezi jednotlivými členy skupiny, vzájemné interakce, samotné sociální chování a jednání skupiny, jednotlivé vývojové fáze skupiny, to vše má vliv na frekventanta a efektivní práce s těmito jevy je předpokladem pospěšného tréninku.
Dříve, než se k vlivu skupiny na frekventanta dostaneme, je nutné vyjasnit si několik pojmů.
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.