Jak začít bourat bariéry kreativity
Všichni lidé bez výjimky mají potenciál kreativního myšlení. Tvořivost je nám v dětství vlastní, s dospělostí však na ni zapomínáme. Možná si myslíte, že vaše kreativní myšlení nestojí ani za zlámanou grešli, ale chtěli byste ho zlepšit. Jednoduchá a praktická technika pro začátečníky se jmenuje analogram a vystačíte si s tužkou a papírem.
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.
Kam dále?
Základy motivace Zmocnění a motivace Kompromis a koncensus Asertivní povinnosti Facilitace
Rolestorming Osbornův seznam Scamper Příprava na obtížný rozhovor Jak vést hodnotící rozhovory?
Produktivní vyjadřování Produktivní dotazování Asertivní práva Individuální Brainstorming Negativní brainstorming
Tři role Walta Disneye Plánování projektů podle metody GTD Brainwriting Simplex proces Vývojový diagram
Analýza silových polí Porterův model PEST analýza - příklad PEST analýza USP analýza
Účast na veletrhu Příprava před veletrhem Model AIDA na veletrhu Analýza cílového trhu Rozpočet veletržní účasti
Identifikace a popis rizik Přijatelnost rizika Metoda semafor Analýza rizik Katalog rizik
Systém řízení rizik Kreativní abeceda