Jak dělat business lépe?
Čím to je, že některý obchodník je úspěšný, zatímco jinému se daří méně, ačkoliv prodávají stejný produkt? Je za tím přirozený talent? Štestí? Kouzlo? Obvykle je odpověď prozaická: Jeden z nich dělá něco lépe.
Co nástrojem získáte?
- shrnutí 10-ti nejdůležitějších pravidel, kterými by se obchodník měl řídit
- každé pravidlo je blíže popsáno včetně odkazů na zdroje, které vám v daném směru mohou pomoci
Jaké cíle si stanovit?
- zamyslete se a po pravdě si odpovězte, zda tato pravidla v obchodě dodržujete
- nastudujte si informace k těm bodům, kde se necítíte být úplně jistí
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.
Kam dále?
Jak motivovat zákazníka ke koupi? Nakupovací signály Metoda AIDA Únikové metody při obchodním jednání Metoda SPIN
Jak vyjednávat o ceně? Argumenty v obchodním jednání Znalost konkurence Znalost prostředí Vyjednávací taktiky zákazníka
Znalost produktu Znalost firmy Konfliktní situace Komunikační dovednosti Asertivní komunikace
Konflikty a emoce v komunikaci Vyjednávání Péče o zákazníka Profil úspěšného obchodníka I. Profil úspěšného obchodníka II.
10 pravidel úspěšného obchodníka