Od rozhodnutí k realizaci
Veletrh je jedním z dlouhodobě nejlépe fungujících nástrojů podpory prodeje. Záleží však na firmě, jak efektivně jej dokáže využít. Příprava na veletrh musí být pečlivá, stejně jako proces rozhodování, zda se veletrhu zúčastnit či nikoliv. Jak tedy postupovat, pokud nám přijde na mysl na první pohled možná geniální a lehce proveditelný nápad zúčastnit se veletrhu?
Co nástrojem získáte?
- postup přípravy na veletrh krok za krokem
- přehledné odkazy na související nástroje
Jaké cíle si stanovit?
- účast na veletrhu vždy pečlivě zvážit
- přípravu nepodceňovat
- nastudovat si související nástroje
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.