Metody pro zvládnutí námitek

Jak jste se mohli dočíst již v nástroji Zvládání námitek I., námitky jsou nezbytnou součástí prodeje. Jsou pro každého prodejce výzvou, protože si na nich může ověřit své obchodní dovednosti. Námitek se není třeba bát, naopak námitka je signálem, že zákazník o nabídce přemýšlí. Existuje několik ověřených metod, jak si s námitkou poradit. Vždy je však dobré uvedenou metodu aplikovat v rámci doporučeného postupu – viz Zvládání námitek I.

Co nástrojem získáte?

  • několik metod, jak námitky zvládat
  • názorné příklady z praxe

Jaké cíle si stanovit?

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Zvládání námitek I. Zvládání námitek III. »

Kam dále?

© 2014-2024, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.