Metody pro zvládnutí námitek
Jak jste se mohli dočíst již v nástroji Zvládání námitek I., námitky jsou nezbytnou součástí prodeje. Jsou pro každého prodejce výzvou, protože si na nich může ověřit své obchodní dovednosti. Námitek se není třeba bát, naopak námitka je signálem, že zákazník o nabídce přemýšlí. Existuje několik ověřených metod, jak si s námitkou poradit. Vždy je však dobré uvedenou metodu aplikovat v rámci doporučeného postupu – viz Zvládání námitek I.
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.
Kam dále?
Zvládání námitek I. Vizitky I. Vizitky Vizitky II. Společenská významnost osob
Tykání a vykání v pracovním prostředí Tykání a vykání ve společenském prostředí Mobilní etiketa Zasedací pořádek u stolu Sestavení pozvánky na společenskou akci