Jak být v komunikaci úspěšnější?
Představte si následující situaci. Máte za úkol připravit na poradu vedení prezentaci o výsledcích obchodního oddělení. Na základě prezentace výsledků budou stanoveny prognózy a odhady pro následující období. K přípravě potřebujete podklady od ostatních obchodních zástupů. Všechny již máte, jen kolega zastupující východní Evropu, se omluvil, že je na služební cestě a že podklady od něj dostanete dnes v 9 hodin. Je to pro vás hraniční termín, aby jste stihli prezentaci dokončit.
Nyní je půl desáté, kolega nikde a telefon vám nebere.
Co nástrojem získáte?
- náhled, proč nás emoce brzdí v řešení konfliktu
- návod, co s emocemi v průběhu komunikace
- doporučení, jak minimalizovat vliv postojů a schémat v komunikaci a nacílit je na fakta a řešení
Jaké cíle si stanovit?
- zaměřte se jestli máte v komunikaci emoci nebo jste v klidu
- naučte se přerušit komunikaci v okamžiku, kdy pociťujete vliv emocí
- hledejte fakta a řešení
- identifikujte, zda jste uskutečnili vše, co je ve vaší kompetenci
- řešte jen to, na co máte vliv
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.
Kam dále?
Asertivní povinnosti Technika sebeotevření Základy obtížných rozhovorů Struktura obtížného rozhovoru Nepříjemný tělesný pach
Negativní dotazování Konfliktní situace 10 pravidel úspěšného obchodníka