5 ověřených způsobů

Ve chvíli, kdy máme dobře zmapované přání a potřeby zákazníka, potřebujeme jej ovlivnit směrem, který bude přínosný nejen pro nás, ale také pro něj. Uzavřít dobrý obchod znamená spokojenost na obou stranách. Umění ovlivnit zákazníka tedy nevyužijeme k tomu, abychom mu prodali něco, co vlastně nechce a nepotřebuje. Naopak ho nasměrujeme k tomu, aby koupí našeho produktu uspokojil své potřeby. Jak na to?

Co nástrojem získáte?

  • 5 způsobů, jak ovlivnit zákazníka
  • názorné příklady, které můžete aplikovat

Jaké cíle si stanovit?

  • sestavit si seznam "motivátorů" ke svým produktům
  • na jednání si připravit sérii "kladných" otázek
  • nastudujte si nástroje Znalost zákazníka a Metoda SPIN

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Argumenty v obchodním jednání Metoda CLAP »

Kam dále?

© 2014-2024, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.