5 ověřených způsobů
Ve chvíli, kdy máme dobře zmapované přání a potřeby zákazníka, potřebujeme jej ovlivnit směrem, který bude přínosný nejen pro nás, ale také pro něj. Uzavřít dobrý obchod znamená spokojenost na obou stranách. Umění ovlivnit zákazníka tedy nevyužijeme k tomu, abychom mu prodali něco, co vlastně nechce a nepotřebuje. Naopak ho nasměrujeme k tomu, aby koupí našeho produktu uspokojil své potřeby. Jak na to?
Co nástrojem získáte?
- 5 způsobů, jak ovlivnit zákazníka
- názorné příklady, které můžete aplikovat
Jaké cíle si stanovit?
- sestavit si seznam "motivátorů" ke svým produktům
- na jednání si připravit sérii "kladných" otázek
- nastudujte si nástroje Znalost zákazníka a Metoda SPIN
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.