Náš zákazník, náš pán

„Náš zákazník, náš pán. Zákazník má vždy pravdu.“

Bylo by omylem domnívat se, že tyto staré obchodnické poučky jsou přežitkem. Opak je pravdou. Prodejce, který se jimi nebude řídit, je předem odsouzen k neúspěchu. Zákazník je v businessu ten nejdůležitější článek. A abychom jej dokázali motivovat ke koupi našeho zboží, musíme znát jeho potřeby a přání, tzn. mít o zákazníkovi maximum informací.

Co nástrojem získáte?

  • tipy, kde a jak můžete získat informace o zákazníkovi
  • přehled informací o zákazníkovi, které byste měli mít

Jaké cíle si stanovit?

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Stanovení ceny Příprava na obchodní schůzku »

Kam dále?

© 2014-2024, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.