Jak si poradit se stížností zákazníka?
Situaci, kdy je zákazník s produktem nespokojený, se pravděpodobně žádný obchodník ve své praxi nevyhne. Řešení reklamací, stížností, námitek není samozřejmě příjemnou záležitostí. Problém však nelze přehlížet, naopak. Zákazník si velice cení toho, pokud je jeho stížnost vyslyšena, pochopena a někdo se jí vážně zabývá. Ověřeným způsobem pro analýzu stížností je metoda CLAP.
Co nástrojem získáte?
- poznáte 4 kroky, jak analyzovat stížnost zákazníka
- názorné příklady
Jaké cíle si stanovit?
- vyzkoušet si metodu CLAP na několika starších stížnostech
- následně aplikovat metodu CLAP při nejbližší příležitosti
- vždy brát stížnosti zákazníka vážně, i když nejsou opodstatněné
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.