Příprava prezentace produktu
K prezentaci produktu může dojít v různých fázích obchodního jednání. Může to být již při prvním setkání se zákazníkem (v autosalonu) nebo máte za sebou již několik schůzek, kdy se vám podařilo zákazníka poznat, víte, jaké jsou jeho potřeby a přání a prezentaci tomu náležitě přizpůsobíte. V obou případech však musíte dbát na důkladnou přípravu. Čím více času jí budete věnovat, tím více bude profesionální a přesvědčivá.
Tento nástroj se zabývá pouze přípravou prezentace. O prezentačních dovednostech, neverbální komunikaci, udržení pozornosti apod. se dozvíte v komunikačních dovednostech.
Co nástrojem získáte?
- jednoduchý postup, jak prezentaci správně nachystat
- poznáte rozdíl mezi přímou a nepřímou prezentací
- pár tipů, jak si prezentaci usnadnit
Jaké cíle si stanovit?
- nastudovat nástroje Znalost produktu a Metoda SPIN
- získat o prezentovaném produktu maximum informací
- prohloubit své prezentační dovednosti
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.
Kam dále?
Metoda SPIN Jak vyjednávat o ceně? 10 pravidel úspěšného obchodníka Prezentace produktu Tréma a strach
Obchodník a stres I. Argumenty v obchodním jednání Taktika popření ve vyjednávání Zvládání námitek II. Konfliktní situace