Jak řešit obtížné rozhovory?

Neuspokojivé pracovní výsledky

Popis situace

Máte v týmu pracovníka, se kterým opakovaně řešíte pracovní výsledky a v poslední době i pracovní kázeň. Pracovník dokáže podávat skvělé výsledky, ale je nezbytná neustálá kontrola a připomínání co a jak má být uděláno. Svým přístupem zapříčinil opakované chyby z nedbalosti a byl na ně upozorněn jak ústně, tak písemnou formou, vytýkacím dopisem. Pracovník je komunikačně zdatný a vždy se snaží argumentovat, proč nebylo možné výsledků dosáhnout. Protože k nápravě nedošlo, rozhodli jste se s ním pracovním poměr ukončit.

Co nástrojem získáte?

  • náměty na postup v podobných situacích
  • ukázku rozhovoru
  • tipy čeho se vyvarovat

Jaké cíle si stanovit?

  • pokuste se identifikovat, jaké jsou vaše obavy při řešení podobných situací
  • jestliže jste již podobný problém řešili, jaký byl postup, v čem se lišil
  • zaměřte se na přípravu před realizací propouštění
  • prostudujte si asertivní techniky

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Nepříjemný tělesný pach Propouštění zaměstnance II. »

Kam dále?

© 2014-2024, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.