Co vizitka vypovídá?
Jednostranné nebo oboustranné? Jaké jsou doporučený vzhled a údaje?
Co nástrojem získáte?
- pochopení vypovídací hodnoty vizitek pro vytváření image
- uvědomění si, že vzhled vizitek má korespondovat s dojmem, který chcete vytvářet (TOP manažer, profesionál obchodník či profesionál kreativec)
- přehlednost a srozumitelnost vizitek
Jaké cíle si stanovit?
- zhodnotit vlastní vizitku z pohledu vytváření dojmu. Co o vás vypovídá?
- zhodnotit vlastní vizitku z pohledu uvedených informací
- popřípadě si nechat zpracovat návrh vizitky odborníkem
- rozhodnout se, zda zvolíte jednostranné nebo oboustranné vizitky
- používat pouze kvalitní vizitky
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.