Čtvrtý krok metody S.P.I.N.
Pokud jste se již seznámili s metodou S.P.I.N., jistě víte, že se jedná o prodejní techniku, která je založena na sledu správně položených otázek a zjištění skutečných potřeb zákazníka. Nástroj „Situační otázky“ detailně pojednává o prvním bodu této metody, který nám umožnil správně vyhodnotit zákazníkovu situaci. O tom, jak pomoci zákazníkovi uvědomit si vlastní problém, jsme se dozvěděli v nástroji „Problémové otázky“. V nástroji „Implikační otázky“ jsme nalezli několik tipů, jak problém rozpitvat více do hloubky a nalézt následky takových neřešených problémů. Nyní si blíže popíšeme poslední fázi prodeje dle metody S.P.I.N.
Co nástrojem získáte?
dozvíte se, proč je fáze „nelze nekoupit“ důležitá
- jak otázky v této fázi formulovat
- příklad otázek a následných nabídek ve fázi „nelze nekoupit“
Jaké cíle si stanovit?
- nastudovat si nástroj Metoda S.P.I.N.
- pokusit se aplikovat metodu SPIN v praxi
- věnovat pozornost dalším nástrojům ze sekce Prodejní techniky
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.