Třetí krok metody S.P.I.N.
Pokud jste se již seznámili s metodou S.P.I.N., jistě víte, že se jedná o prodejní techniku, která je založena na sledu správně položených otázek a zjištění skutečných potřeb zákazníka. Nástroj „Situační otázky“ detailně pojednává o prvním bodu této metody, který nám umožnil správně vyhodnotit zákazníkovu situaci. O tom, jak pomoci zákazníkovi uvědomit si vlastní problém, jsme se dozvěděli v nástroji „Problémové otázky“. Nyní se blíže podíváme na „Implikační otázky“ , pomocí nichž se pokusíme jít do hloubky objeveného problému.
Co nástrojem získáte?
- dozvíte se, proč jsou implikační otázky důležité
- jak implikační otázky formulovat
- příklad implikačních otázek v praxi
Jaké cíle si stanovit?
- nastudovat si nástroj Metoda S.P.I.N.
- nachystat si seznam vlastních implikačních otázek s ohledem na produkt, který nabízíme a zejména s ohledem na konkrétního zákazníka
- věnovat pozornost dalším nástrojům ze sekce Prodejní techniky
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.