Výhody hrají prim
Pokud si pročtete ostatní nástroje v sekci Prodejní techniky, zjistíte, že každý výrobek či služnu prodávají zejména jejich přednosti a výhody. Bohužel prodejci toto často opomíjejí a nebo to jednoduše neví a neumí. Chce to praxi a zejména pak výbornou znalost produktu. Zákazník se o výhodách a přednostech nedozví, pokud mu to sami neřekneme. Jak na to?
Co nástrojem získáte?
- dozvíte se, proč jsou výhody důležité
- jak pomocí výhod prodávat
- jakých chyb se vyvarovat
Jaké cíle si stanovit?
- napište si seznam výhod vlastních produktů
- zkuste si prezentaci pomocí výhod nanečisto
- trénujte využití výhod v praxi
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.