Výhody hrají prim

Pokud si pročtete ostatní nástroje v sekci Prodejní techniky, zjistíte, že každý výrobek či služnu prodávají zejména jejich přednosti a výhody. Bohužel prodejci toto často opomíjejí a nebo to jednoduše neví a neumí. Chce to praxi a zejména pak výbornou znalost produktu. Zákazník se o výhodách a přednostech nedozví, pokud mu to sami neřekneme. Jak na to?

Co nástrojem získáte?

  • dozvíte se, proč jsou výhody důležité
  • jak pomocí výhod prodávat
  • jakých chyb se vyvarovat

Jaké cíle si stanovit?

  • napište si seznam výhod vlastních produktů
  • zkuste si prezentaci pomocí výhod nanečisto
  • trénujte využití výhod v praxi

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Nelze nekoupit Vyjednávání »

© 2014-2024, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.