Druhý krok metody SPIN

Pokud jste se již seznámili s metodou SPIN, jistě víte, že se jedná o prodejní techniku, která je založena na sledu správně položených otázek a zjištění skutečných potřeb zákazníka. Nástroj Situační otázky detailně pojednává o prvním bodu této metody, který nám umožnil správně vyhodnotit zákazníkovu situaci. Dalším krokem jsou právě „problémové otázky“, které identifikují problém, který zákazníka trápí (často aniž by o tom sám věděl).

Co nástrojem získáte?

  • dozvíte se, proč jsou problémové otázky důležité
  • jakých chyb byste se měli vyvarovat
  • jak problémové otázky formulovat
  • příklad problémových otázek v praxi

Jaké cíle si stanovit?

  • nastudovat si nástroj Metoda SPIN
  • nachystat si seznam vlastních problémových otázek s ohledem na produkt, který nabízíme a zejména s ohledem na konkrétního zákazníka
  • věnovat pozornost dalším nástrojům ze sekce Prodejní techniky

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Situační otázky Implikační otázky »

© 2014-2024, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.