Druhý krok metody SPIN
Pokud jste se již seznámili s metodou SPIN, jistě víte, že se jedná o prodejní techniku, která je založena na sledu správně položených otázek a zjištění skutečných potřeb zákazníka. Nástroj Situační otázky detailně pojednává o prvním bodu této metody, který nám umožnil správně vyhodnotit zákazníkovu situaci. Dalším krokem jsou právě „problémové otázky“, které identifikují problém, který zákazníka trápí (často aniž by o tom sám věděl).
Co nástrojem získáte?
- dozvíte se, proč jsou problémové otázky důležité
- jakých chyb byste se měli vyvarovat
- jak problémové otázky formulovat
- příklad problémových otázek v praxi
Jaké cíle si stanovit?
- nastudovat si nástroj Metoda SPIN
- nachystat si seznam vlastních problémových otázek s ohledem na produkt, který nabízíme a zejména s ohledem na konkrétního zákazníka
- věnovat pozornost dalším nástrojům ze sekce Prodejní techniky
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.