Jak získat pozornost a zaujmout?

Metoda AIDA je často užívanou prodejní technikou. Přeneseno do prostředí veletrhu, můžeme tuto metodu použít jako model hlavních a vedlejších cílů veletrhu a svou účast vhodně naplánovat. Stále platí, že veletrhy a výstavy jsou po osobním prodeji nejúčinnějším nástrojem komunikace v oblasti prodeje. Aby však naše účast na veletrhu neskončila fiaskem, je nutné se na ni důsledně připravit.

Co nástrojem získáte?

  • použití modelu AIDA při plánování veletrhu
  • tipy, jak metodu použít
  • povědomí o veletržních cílech

Jaké cíle si stanovit?

  • zvážím účast na veletrhu jako formu podpory prodeje
  • aplikuji metodu AIDA při plánování veletrhu
  • věnuji pozornost nástroji Veletrh I.

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, zaregistrujte se zde. Registrace je ZDARMA.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Příprava před veletrhem Analýza cílového trhu »

Kam dále?

© 2014-2017, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: LOTOFIDEA s.r.o.