Ano či ne?

Veletrh je jedním z dlouhodobě nejlépe fungujících nástrojů podpory prodeje. Je však otázkou, na kolik je účast na veletrhu opravdu efektivní. Každá firma by měla myšlenku veletrhu především dobře zvážit. To, co pro někoho může být přínosem, druhému může přinést více problémů než užitku.

Co nástrojem získáte?

  • seznam otázek, které vám ulehčí rozhodování
  • složení veletržního týmu
  • klady a zápory veletrhu

Jaké cíle si stanovit?

  • zvážím účast na veletrhu jako formu podpory prodeje
  • vytvořím SWOT analýzu účasti
  • poradím se o této možnosti se svými kolegy

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Veletrh krok za krokem Příprava před veletrhem »

Kam dále?

© 2014-2024, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.