Zlatá střední cesta

Úkolem úspěšného obchodníka je nejen hýčkat si svou stávající klientelu, ale také hledat nové zákazníky či skupiny zákazníků. Různých metod, jak oslovit potenciálního zájemce o produkt je mnoho. Pokud chcete svou nabídku představit konkrétním lidem či firmám, jednou z možností je akvizice (získávání nových zákazníků) po telefonu. Ve srovnání s neosobním dopisem (direct mailing) a osobní schůzkou se jedná o takový „zlatý střed“.

Co nástrojem získáte?

  • zjistíte, jaké jsou výhody a nevýhody akvizice po telefonu
  • naučíte se, jak se na telefonát připravit
  • vzorový formulář přípravy telefonické akvizice a osnovu telefonátu

Jaké cíle si stanovit?

  • nastudovat si obecné informace, které se vždy hodí – o firmě, produktu, konkurenci
  • být důsledný v přípravě a využívat vzorový formulář nebo si sestavit vlastní

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, zaregistrujte se zde. Registrace je ZDARMA.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« E-mail jako funkční pomocník Příprava jednání »

Kam dále?

© 2014-2017, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: LOTOFIDEA s.r.o.