Co? Za kolik? Kdy?
Obchodní nabídky mohou mít různé formy. Mohou být ústní, telefonické, písemné. Také struktura nabídky se může lišit dle oblasti prodeje. Podstata je však stále stejná. Úkolem nabídky je pečlivě popsat, co je předmětem prodeje a jaké jsou obchodní podmínky, s cílem zaujmout zákazníka a přimět ho nejlépe rovnou ke koupi (uzavření smlouvy). Cenová nabídka by však měla být vždy písemná a jednoznačná.
Co nástrojem získáte?
- dozvíte se, co by nabídka měla obsahovat
- postup, jak nabídku sestavit
- několik tipů, na co si dát při zpracování nabídky pozor
- vzorovou nabídku
Jaké cíle si stanovit?
- vytvořit si vlastní šablonu nabídky
- vést si evidenci všech cenových nabídek
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.