Spokojenost = loajalita

Sledování spokojenosti je nedílnou součástí péče o zákazníka. Spokojenost zákazníka patří do skupiny nehmotných zdrojů, které významně rozhodují o úspěšnosti firmy. Zákazník, který je spokojený, je současně zákazník loajální.

Tato zpětná vazba nejen podporuje kvalitní vztah se zákazníkem, ale také nám může pomoci v důležitých strategických rozhodnutích. Obchodník, který se dostatečně nevěnuje této fázi businessu nebo ji dokonce zcela vynechá, může přežívat, ale nikoliv být opravdu úspěšný.

Co nástrojem získáte?

  • zjistíte, proč je důležité spokojenost zákazníků sledovat
  • zjistíte, k čemu lze informace poskytnuté zákazníkem využít
  • dozvíte se, jakými způsoby lze spokojenost zákazníka sledovat
  • vzory dotazníku a průvodního dopisu

Jaké cíle si stanovit?

  • zařadit sledování spokojenosti zákazníka do svých pravidelných aktivit
  • sestavit si seznam dotazů, které jsou pro vaši firmu důležité a přínosné
  • vytvořit si na základě vzoru svůj vlastní dotazník a průvodní dopis

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« CRM databáze Bonus pro zákazníka »

Kam dále?

© 2014-2024, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.