Spokojenost = loajalita
Sledování spokojenosti je nedílnou součástí péče o zákazníka. Spokojenost zákazníka patří do skupiny nehmotných zdrojů, které významně rozhodují o úspěšnosti firmy. Zákazník, který je spokojený, je současně zákazník loajální.
Tato zpětná vazba nejen podporuje kvalitní vztah se zákazníkem, ale také nám může pomoci v důležitých strategických rozhodnutích. Obchodník, který se dostatečně nevěnuje této fázi businessu nebo ji dokonce zcela vynechá, může přežívat, ale nikoliv být opravdu úspěšný.
Co nástrojem získáte?
- zjistíte, proč je důležité spokojenost zákazníků sledovat
- zjistíte, k čemu lze informace poskytnuté zákazníkem využít
- dozvíte se, jakými způsoby lze spokojenost zákazníka sledovat
- vzory dotazníku a průvodního dopisu
Jaké cíle si stanovit?
- zařadit sledování spokojenosti zákazníka do svých pravidelných aktivit
- sestavit si seznam dotazů, které jsou pro vaši firmu důležité a přínosné
- vytvořit si na základě vzoru svůj vlastní dotazník a průvodní dopis
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.