Dejte zákazníkovi

Zákazník je jen člověk. A lidé mají rádi překvapení a rádi dostávají něco nečekaného, zadarmo, dárek, jednoduše něco navíc… Takový bonus má ve svém důsledku mnohem vyšší hodnotu, než jaká je jeho skutečná cena, dokonce nás nemusí stát vůbec nic.

Co nástrojem získáte?

  • naučíte se, jak bonus využít ve svůj prospěch
  • zjistíte, že vás nemusí stát vůbec nic
  • poznáte, proč je bonus důležitý

Jaké cíle si stanovit?

  • zamyslet se nad tím, jaký bonus mohu nabídnout v rámci svých možností
  • začít bonus v obchodě uplatňovat co nejdříve
  • v nabízení bonusu vytrvat

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Sledování spokojenosti zákazníka Největší obchodnické hříchy »

© 2014-2024, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.