Externí zdroje zaměstnanců
Ať už to bude personální agentura, inzerce nebo headhunting, bude vás to stát peníze. Prostě za výběr zaměstnance budete platit. V případě Úřadu práce je situace jiná, ale možná si také v duchu řeknete: „To je zaměstnanec za všechny peníze“. Pojďme si probrat, kdy do výběru zaměstnanců investovat a jak efektivně čerpat z externích zdrojů.
1. Personální agentury
2. Spolupráce s Úřadem práce
3. Inzerce
4. Headhunting
Co nástrojem získáte?
- čtyři externí zdroje uchazečů
- přehled o jejich nákladnosti
- tipy, kdy který z nich využít
- výhody a nevýhody jednotlivých způsobů
Jaké cíle si stanovit?
- v průběhu výběru nezapomínejte na žádný zdroj zaměstnanců a začínejte hledat uvnitř firmy
- vyberte si zdroje zaměstnanců, které jsou pro vás nejvíce efektivní
- vyčíslete si své náklady na obsazení konkrétního pracovního místa
- vyhodnoťte, zda byly vynaložené náklady efektivní
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.