Co je nezbytné vědět pro úspěšné řízení týmu na dálku
Počet společností, které umožňují práci na dálku, přibývá; i z tohoto důvodu se také snižuje potřeba tradičních kanceláří. Pracovníci stále častěji pracují z domova; jako pracovní místa využívají své kuchyňské stoly či domácí kanceláře.
Co to znamená pro manažery, kteří také pracují na dálku? Bez tradičního kancelářského prostředí může být zapojení zaměstnanců a udržení projektů v chodu ještě náročnější než obvykle.
Se správnými strategiemi a nástroji může být řízení na dálku hračkou.
Ukážeme vám několik návyků a postupů, které by si měli manažeři na dálku osvojit.
Co nástrojem získáte?
- dozvíte se, na co si dát při řízení týmu na dálku pozor
- zjistíte, jaká forma komunikace na dálku je vhodná
- dostanete tip na to, jak i na dálku budovat vzájemnou důvěru
Jaké cíle si stanovit?
- vytvořte si plán komunikace se členy týmu – časový i z hlediska formy
- pokud ještě domácí kancelář nemáte, vytvořte si pro vás vhodné a fungující pracovní prostředí
- vymyslete způsob, jak posilovat důvěru týmu vedeného na dálku
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.