Co je nezbytné vědět pro úspěšné řízení týmu na dálku

Počet společností, které umožňují práci na dálku, přibývá; i z tohoto důvodu se také snižuje potřeba tradičních kanceláří. Pracovníci stále častěji pracují z domova; jako pracovní místa využívají své kuchyňské stoly či domácí kanceláře.

Co to znamená pro manažery, kteří také pracují na dálku? Bez tradičního kancelářského prostředí může být zapojení zaměstnanců a udržení projektů v chodu ještě náročnější než obvykle.

Se správnými strategiemi a nástroji může být řízení na dálku hračkou.

Ukážeme vám několik návyků a postupů, které by si měli manažeři na dálku osvojit.

Co nástrojem získáte?

  • dozvíte se, na co si dát při řízení týmu na dálku pozor
  • zjistíte, jaká forma komunikace na dálku je vhodná
  • dostanete tip na to, jak i na dálku budovat vzájemnou důvěru

Jaké cíle si stanovit?

  • vytvořte si plán komunikace se členy týmu – časový i z hlediska formy
  • pokud ještě domácí kancelář nemáte, vytvořte si pro vás vhodné a fungující pracovní prostředí
  • vymyslete způsob, jak posilovat důvěru týmu vedeného na dálku

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Příklad řešení šikany A Successful Remote Manager »

© 2014-2024, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.