O čem se zákazníkem raději nebavit
Obchodník se pravděpodobně častěji než kdokoliv jiný dostává do situací, kdy trocha nezávazné konverzace pro uvolnění atmosféry, případně navázání či udržení dobrých vztahů s klientem, je nezbytná. Neumím si ani představit jednání, které by začínalo přímo nabídkou produktu či vyjednáváním podmínek smlouvy. Vždy je potřeba prohodit pár vět „mimo téma“. Co by to však mělo být, abychom nebyli zcela mimo a neodradili nebo dokonce neurazili zákazníka ještě dříve než začne samotná obchodní schůzka? Tento nástroj vám přináší 5 témat, které jsou tabu a je potřeba se jich vyvarovat.
Co nástrojem získáte?
- povědomí, o čem se zákazníkem určitě bavit nemáte
- proč se s ním o tom bavit nemáte
- tip, jak se těmto tématům předem vyhnout
Jaké cíle si stanovit?
- sestavit si seznam obecných témat, která vám nečiní problémy
- před schůzkou si předem připravit 2 – 3 témata
- nastudovat si nástroj 5 témat hovoru
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.