O čem mluví rádi (téměř) všichni
Kontakt se zákazníkem je často především o konverzaci. Dokonce si troufám říct, že větší část hovoru, který vedu se svými zákazníky, se týká něčeho jiného než obchodu. Ať už na obchodní schůzce v kanceláři, při obědu, na party nebo na veletrhu vždy je to více o nazávazné konverzaci o čemkoliv než o vyjednávání. Je to jednak cesta, jak uvolnit atmosféru a udržovat vztahy se svými zákazníky na dobré úrovni, ale také způsob, jak si přichystat půdu pro opravdu dobrý obchod. Abychom nešlápli úplně vedle, je potřeba vyvarovat se témat, která jsou tabu, a naopak naučit se konverzovat o věcech, o kterých mluví rádi (téměř) všichni.
Co nástrojem získáte?
- 5 vhodných témat ke konverzování se zákazníkem
- několik konkrétních příkladů
- tipy, čemu se raději vyhnout
Jaké cíle si stanovit?
- sestavit si seznam obecných témat, která vám nečiní problémy
- před schůzkou si předem připravit 2 – 3 témata
- nastudovat si nástroj 5 témat, která jsou tabu
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.