Tvůrčí metoda pro změnu produktu
Metoda je nejvíce využívána v reklamních a designérských společnostech, které hledají nové a neotřelé nápady a řešení pro své klienty. Pracují s ní také společnosti poskytující služby nebo výrobní firmy při návrzíh faceliftů svých produktů. Potřebujete-li vylepšit produkt, posunout ho na vyšší úroveň, přizpůsobit požadavkům klienta, vymyslet novou reklamní kampaň, sestavit novou strategii, pak vyzkoušejte kreativní metodu SCAMPER. Jejím základem je Osbornův seznam. SCAMPER je jednoduchý přehledný návod, který je připraven pro praktické použití. Autorem této metody je Michael Michalko.
Stejně jako Osbornův seznam není metoda určena ke stanovení konečných řešení. Je impulsem, ukazuje možnosti, kudy se můžete ubírat při hledání nejlepšího výsledku.
Více se dozvíte v sekci Kreativita.