Ne jednou jste určitě četli email, který byl až desetkrát delší, než bylo nezbytně nutné.
Může se stát, že při čtení příliš dlouhého emailu čtenář ztratí koncentraci a email si nevyloží správně.
Naučte se proto psát stručné emaily, ušetříte tím čas, svůj i adresátův a zvýšíte tím efektivitu emailové komunikace.
Tipy, jak se v emailech vyjadřovat stručně:
- Mail by měl obsahovat jen několik vět. Zlaté pravidlo říká dvě až maximálně 5 vět.
- Přeskočte dlouhé pozdravy a úvody a běžte rovnou k věci.
- Zaměřte se jen na jedno téma. Email tak bude stručný a věcný.
- Email si po sobě přečtěte a upravte jej – zbytečná slova a věty odstraňte.
- Zvažte, zda je odeslání emailu skutečně nutné. V některých situacích je lepší řešení telefonní hovor.
http://www.salescoachinghabits.com/shorten-your-sales-emails