Pro zdárný průběh tréninku jste si nachystali spoustu her, cvičení, testíků, případovek a teď jen toužíte po tom, aby i frekventanti se stejným entusiasmem pracovali. Ale co když se jim nechce? Jsou frekventanti, kteří skupinovou práci nenávidí, z kamery a scének před ostatními mají osypky a řešení testů považují za ztrátu času. Neupírejte jim právo cítit k některým trenérským aktivitám odpor. Direktivní nařízení „musíš“ má zpravidla negativní motivační účinek. Opačný extrém tvoří zase frekventanti, kteří se do praktických tréninkových hrátek vrhají po hlavě a to se projeví zvýšenou chybovostí během cvičení. Jak tedy zajistit, aby se frekventanti vašich cvičení účastnili dobrovolně, rádi a hlavně takovým způsobem, který napomůže k dosažení cíle? Jak je efektivně motivovat? Více se dozvíte tady.