1. Poděkujte
Každý den svému zákazníkovi, spolupracovníkovi nebo kolegovi poděkujte.
2. Usmějte se
Měl jste v práci špatný den? Několik obchodních nabídek vám nevyšlo? Nezapomeňte na úsměv, pomůže vám zahnat špatnou náladu a možná právě váš úsměv bude ten den jediný, který váš kolega či zákazník uvidí. Zkuste se usmát hned teď a uvidíte, že to funguje.
3. Je to dobrá škola
Komplikovaná jednání se zákazníky, problémy s vaším nadřízeným a chyby, které v práci děláte – to vše berte jako výborný trénink dovedností nezbytných pro vaši profesi.
4. Buďte vstřícní a ochotní
Každý den se pokuste někomu nezištně pomoci. Říká se, že je milé být důležitý, ale ještě důležitější je být milý.
5. Jedna pochvala denně
Každý den někoho nebo někomu něco pochvalte. Možná je to jediná pochvala, kterou dotyčný ten den uslyší.
6. Hledejte, jak můžete svým zákazníkům pomoci
Zamýšlejte se nad tím každý den ve snaze něco skutečně ve své práci pro klienty zlepšit.
7. Každý den není posvícení
Mějte na paměti, že se vám ve vaší práci nebude vždy dařit. Když tuto skutečnost přijmete jako fakt, nebudete tolik zklamáni, až práce nepůjde dle vašich představ.
http://www.salescoachinghabits.com/tips-to-be-a-better-sales-person