3stupňový model překovávání námitek
Námitky k prodeji neodmyslitelně patří. Pokud se zákazník neptá a nic nenamítá, nemá o produkt zájem. Proto není důvod se námitek bát. Naopak jsou dobrým znamením, že obchod by nám mohl vyjít. Musíme však s nimi naložit správně. Jedním ze způsobů je praxí ověřený 3stupňový model.
Co nástrojem získáte?
- postup 3stupňového modelu
- jednoduchý postup, jak námitky zvládat
- názorné příklady z praxe
Jaké cíle si stanovit?
- nastudovat si nástroje Zvládání námitek I a Zvládání námitek II
- sestavit si seznam nejčastějších námitek, s kterými se setkáváme
- osvojit si uvedený postup a naučit se jej aplikovat v praxi
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.