Příklad působení na pracovníky v době změn

Vývojové oddělení obchodní firmy je složeno z kreativců a distributorů.

Kreativci navrhují nové modely pro příští sezonu. Jsou plni fantazie, nápadití, nekonformní, a nadšení pro svou práci. Chodí do práce v 11 hodin dopoledne a odcházejí ve 2 hodiny ráno.

Distributoři rozhodují kolik modelů se vyrobí, odhadují, jaký počet těchto výrobků se prodá v jednotlivých oblastech státu v určitém období. Jsou systematičtí a pracují většinou od 7 do 15 hodin.

Distributoři konzultují s kreativci nové modely. Mají přehled o požadavcích trhu a požadují po kreativcích změny v designu výrobku, aby se dobře prodával. Kreativci se cítí často dotčeni. Oba typy činností však musejí dosáhnout společného výsledku.

Je velmi těžké tyto aktivity uřídit. Vedoucím útvaru byl proto jmenován člověk, který se těší mimořádnému respektu jak u kreativců, tak u distributorů.

Využívá různých nástrojů pro úspěšné vedení tohoto složitého týmu:

  • Dokáže vést kreativce k pochopení distributorů a distributory zase k pochopení kreativců.
  • Denně jim dává najevo uznání jejich práce.
  • Staví před ně vizi budoucí módní sezóny i spokojeného zákazníka.
  • Zdůrazňuje jim jejich společné poslání.

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Transformational leadership

© 2014-2024, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.