Základem je kvalitní příprava
Svojí prezentací chcete zaujmout posluchače. Chcete působit sympaticky a fundovaně. Hlavním cílem pro vás je své posluchače oslovit svými názory. Vždy si při přípravě klaďte tři otázky: "Co, komu a proč chcete sdělit?“.
Obecně se řečníci dopouští chyby, že se až přespříliš soustředí na obsah. Výsledkem je pak prezentace, která je určena všem. V praxi to pak může znamenat, že ač je vaše prezentace nabytá fakty, zrovna tuto konkrétní cílovou skupinu neosloví.
Dobrý řečník si musí vždy dopředu odpovědět, co potřebují právě tito lidé od něho slyšet. Za nejdůležitější z výše uvedených otázek proto považuje slovo KOMU.
JAK MLUVIT ADRESNĚ:
- Vybrat si posluchače
- Rozdělit publikum
- Avízo
- Dodatečný výklad
- Držet se výš
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.