Jak úspěšně komunikovat v roli vedoucího
Úspěšní lídři musí vynikat v komunikaci. Závisí na ní úspěch jejich podnikání.
Špatná komunikace může vést k nízké morálce, nesplnění stanovených cílů, a dokonce ke ztrátě obchodních příležitostí.
Efektivní komunikace má však dopad nejen na hospodářský výsledek. Vedoucím pracovníkům umožňuje stmelit tým kolem společné vize, posílit postavení zaměstnanců, budovat důvěru a úspěšně zvládnout organizační změny.
Co nástrojem získáte?
- dozvíte se, jak zlepšit své komunikační dovednosti jako leader
- zjistíte, proč je komunikace při vedení lidí důležitá
- poznáte, na co se zaměřit při komunikaci s podřízenými
Jaké cíle si stanovit?
- zaměřte se na přizpůsobení svého komunikačního stylu
- věnujte se nácviku aktivního naslouchání
- aktivně reagujte na zpětnou vazbu od zaměstnanců
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.