Jak ven ze slepé uličky?

Situace, kdy zákazník během vyjednávání vysloví jakýkoliv nekompromisní požadavek, jsou nepříjemné, ale ne neobvyklé. Zákazník může trvat na určité maximální ceně, odstranění pro vás důležitého článku ze smlouvy, nesplnitelném termínu dodání či jiných nereálných podmínkách obchodu, na které nemůžete přistoupit. Obchod je ve slepé uličce a zdá se být předem ztracený. V žádném případě!

Ve chvíli, kdy zákazník vysloví nekompromisní požadavek, musí být jediným cílem obchodníka vyvolat opět diskuzi. To je cesta ze slepé uličky ven. Jedním ze způsobů, které můžete použít, je taktika popření.

Co nástrojem získáte?

  • pochopíte princip taktiky popření
  • 4 tipy, jak taktiku popření použít
  • vzorové příklady z praxe

Jaké cíle si stanovit?

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Metoda CLAP Vyjednávací strategie »

Kam dále?

© 2014-2024, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.