5 nejčastějších taktik zákazníků

Stejně jako obchodník používá různé prodejní techniky a vyjednávací taktiky, můžete se setkat také se zákazníky, kteří budou při obchodním jednání uplatňovat nějaký typ nátlakové metody. Nenechte se vyvézt z míry, vždy jednejte v klidu a s rozvahou a hlavně nepřistupujte na hru protistrany. Vyjednávací taktiky zákazníka můžou být různé, ale pokud budete mít povědomí alespoň o těch nejběžněji používaných, snáze je odhalíte a lépe zareagujete.

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, zaregistrujte se zde. Registrace je ZDARMA.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Jak vyjednávat o ceně? Argumenty v obchodním jednání »

Kam dále?

© 2014-2017, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: LOTOFIDEA s.r.o.